به تازگی شرکت کپکام از سازندگان بازی Resident Evil 2 Reborn در بخش پایانی بازی Resident Evil 2 Remake، تشکر کرده است.

چند روزی از انتشار رسمی بازی مورد انتظار Resident Evil 2 Remake می‌گذرد، عنوانی که توانست باری دیگر، روحی جدید به این مجموعه‌ی پرطرفدار القا کند و در حال حاضر، به عنوان یکی از موفق‌ترین بازی‌ها در سبک عناوین با محوریت ترس و بقا شناخته شود.

حال در جریان جدیدترین اخبار این بازی، اعلام شده که شرکت کپکام (Capcom) از سازندگان بازی Resident Evil 2 Reborn در بخش پایانی بازی Resident Evil 2 Remake یعنی قسمت Credit، تشکر کرده است. شاید شما هم بدانید که قبل از اینکه مراحل ساخت و توسعه‌ی بازی Resident Evil 2 Remake آغاز شود، قرار بود بازسازی دومین نسخه از این سری، توسط تیم اینودرس استودیو (Invaders Studios) انجام شود. تیم مذکور، نام این نسخه را Resident Evil 2 Reborn گذاشته بود و در سال ۲۰۱۵، یک ویدئوی ۱۰ دقیقه‌ای از مراحل ساخت بازی و همکاری سازندگان آن، منتشر کرد. در آن زمان، این استودیو برای ساخت بازی، از موتور گرافیکی آنریل ۴ (Unreal Engine 4) استفاده می‌کرد و به نظر می‌رسد که با محوبیت و شهرت زیادی همراه شده بود. کاربرانی زیادی منتظر عرضه‌ی این بازی بازسازی شده بودند و قصد داشتند این بار آن را برروی کنسول‌های جدید تجربه کنند. متاسفانه بعد از انتشار آن ویدئوی ۱۰ دقیقه‌ای، طی م و گفت گوهایی که کپکام با این استودیو انجام داد، اعلام شد که مراحل ساخت و توسعه‌ی بازی Resident Evil 2 Reborn متوقف شده و این بازی هیچ‌وقت عرضه نمی‌شود.

اکنون کپکام تصمیم گرفته تا در بخش پایانی بازی Resident Evil 2 Remake، از استودیو اینودرس تشکر کند. نام سازندگان بازی Resident Evil 2 Reborn و استودیو مذکور، در قسمت تشکرهای ویژه به چشم می‌خورد و در واقع کپکام قصد داشته تا زحمات و تلاش‌های نافرجام سازندگان بازی را به این شکل، جبران کند. در ادامه رئیس استودیو اینودرس یعنی میشل جیانونه (Michele Giannone) اعلام کرده که حضور نام آن‌ها در کنار افراد بزرگی مثل هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) و سایر سازندگان بازی Resident Evil 2 Remake، یک افتخار بزرگ بوده و این استودیو به طور رسمی از شرکت کپکام قدردانی کرده است.

تصویر بخش Credit بازی Resident Evil 2 Remake:


دنیای بازی بازی ,resident ,evil ,سازندگان ,کپکام ,استودیو ,resident evil ,بازی resident ,سازندگان بازی ,مراحل ساخت ,پایانی بازی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت زیبایی و مدل لباس و آشپزی فروشگاه گوشی باشگاه مشتریان پیشگامان (گام پلاس) سایت تفریحی و سرگرمی نیو مطلب آموزش کسب درامد آنلاین دانستنی ها herphen تم زیبایی