چندی پیش به طور رسمی اعلام شد که شخصیت‌های بازی Mortal Kombat 11 به نسخه‌ی موبایلی بازی نیز اضافه خواهند شد.

همان‌طور که اطلاع دارید، چند وقت پیش رویداد رسمی بازی Mortal Kombat 11 با محوریت رونمایی از اطلاعات و ویژگی‌های جدید این اثر، برگزار شد و استقبال پرشور کاربران را در سراسر جهان به دنبال داشت. در این رویداد، شاهد مشخص شدن اولین شخصیت‌های حاضر در بازی بودیم و سپس تریلرهایی از بخش داستانی و گیم‌پلی اصلی بازی به نمایش درآمد. به طور دقیق‌تر، این نسخه در زمان عرضه از ۲۵ شخصیت پشتیبانی می‌کند که تا حالا، ۸ عدد از آن‌ها به طور رسمی تایید شده‌اند. شما می‌توانید اخبار کامل مربوط به رویداد مذکور را در اینجا مشاهده کنید.

حال در جدیدترین اخبار این بازی، به تازگی اعلام شده که شخصیت‌های این نسخه به نسخه‌ی موبایلی آن نیز راه پیدا می‌کنند. حتما باید بدانید که کمی قبل‌تر، به طور رسمی اعلام شد که نام نسخه‌ی موبایلی بازی از Mortal Kombat Mobile به عنوان ساده‌ی Mortal Kombat تغییر کرده است. در واقع در آن زمان مشخص شد که علت این تغییر نام، این بوده که بازی با نام راحت‌تر و آسان‌تری توسط کاربران استفاده شود و سهم بیشتری در این مجموعه داشته باشد. اما حالا به نظر می‌رسد که این تغییر نام، علت مهم دیگری نیز داشته و سازندگان به طور غیرمستقیم به این موضوع اشاره داشته‌اند که قرار است تغییرات جدید و بزرگی در این نسخه‌ی موبایل ایجاد شود. به طور دقیق‌تر، مهم‌ترین تغییر این نسخه، پشتیبانی از شخصیت‌های جدید بازی Mortal Kombat 11 است و بدون تردید این عمل، رضایت و خوشحالی بازی‌بازان را به دنبال دارد.

در حال حاضر، قرار است شخصیت‌های جدیدی از بازی مذکور به نسخه‌ی موبایلی راه پیدا کند و اولین به‌روزرسانی که به زودی به دست کاربران می‌رسد، شخصیت Scorpion را با خود همراه دارد. در این محتوا دو شخصیت دیگر هم اضافه می‌شوند که هنوز جزئیات دقیق آ‌ن‌ها در دسترس نیست. هم‌زمان با انتشار جدیدترین نسخه از این مجموعه‌ی مشهور، شاهد انتشار به‌روزرسانی‌های بیشتر برای نسخه‌ی موبایل بازی خواهیم بود و در نتیجه این نسخه از لحاظ پشتیبانی از شخصیت‌ها، به تکامل می‌رسد. نسخه‌ی موبایل بازی با نام Mortal Kombat برای اندروید و IOS در دسترس است.

بازی Mortal Kombat 11 نیز که یکی از عناوین موردانتظار سال ۲۰۱۹ به شمار می‌رود، در تاریخ ۳ اردیبهشت سال ۱۳۹۸ (۲۳ آوریل سال ۲۰۱۹) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود.


دنیای بازی بازی ,kombat ,نسخه‌ی ,mortal ,شخصیت‌های ,موبایلی ,mortal kombat ,بازی mortal ,نسخه‌ی موبایلی ,نسخه‌ی موبایل ,موبایل بازی ,بازی mortal kombat منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

نهال:بادام،گردو،گیلاس،گلابی دانلود رایگان نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی جویا باش ، دلنوشته های یک پدر زیبا دیزاین کتابها- مقالات و آثار بهروز نصرآزادانی سایت رسمی نارین موزیک المهدی